Rumah Puaka a.k.a Celaka xD

Heh, tak celaka pun. It's a great and wonderful memory for GRP :') Btw, it was held in 4 Zamrud at SK TTDI Jaya on the Karnival Hari Kanak-Kanak dan Hari '---' *tk ingat* which was last Saturday. But yep, ada kenangan yang terindah pada hari itu dan juga pada hari-hari sebelumnya cuz kitorang ada di sebalik tabir jugooook. Ada gambar, but hell yeah -.- camera tu atau memory card tu atau usb tu yang rosak pun aku tak tau and that's why tkleh upload -.- Pfft. Banyak betul alasan aku hahahahaha xD Okay wtv. herm, masa tu actually kitorang ada shift-shift dan tempat-tempat sendiri tapi hahah boleh pulak dalam tu semua sekaligus masuk and then shift tempat semua berterabur but we don't care. Masa hari di sebalik tabir, rabu, khamis , jumaat kitoraang stayback at le school. Hee, best gilee. Pastu sekarang GRP panggil kite awak! Haha , tk semua lah. Ada yang tak, ada yang ye. Okay so wtv. erm, pastu port kite~ yeah ikmal! haha everybody likes our port~ xp afiq, semoga hidung kau dah okay, jangan darah lagi~ xD kalau nak darah pun, darah betul laaa. apa ais kepal pulak~ xp 'darah ke?' HAHAHAHAHAHA XD Ape aaaah! Helmi nak main baling baling tukul pulak. Kesian gusi Ikmal... xp tak kesian poooon xp btw, asyran snap dgn Atuk, helmi snap dgn anis , and anak dato' zubir snap dengan anak md nasir. Haha! sweet xp pastu, insiden aku jatuh meja bertingkat like wtf sakit sial. Masa tu alif and the geng xp punya trip. so yeah, nasib malang -.- and gambar aku disnap and it was soooooooooooooooooooo ugly. ye aku tahu aku memang hodoh, but masa tu tak senyum langung! can you imagine how terrible it was pastu sir pergi upload -.- hell yeah. tapi kesah apa? kenangan jugaaaak kaan! heee. dan kepada sesiapa yang kata tak seram, aku tahu korang gelabah masa dalam tu kan? kata je tak takut. tapi buat hal perangai macam apa jatuhkan semua benda masa masuk. eee, pastu nak bagi pendapat ah apa ah. bapak ah. kitorang bukannya mintak pendapat pun. kitorang suruh kau masuk bukan untuk dapatkan pendapat. sakai. kalau nak seram, pergi buat / reka / cipta rumah hantu kau sendiri, pergi seru hantu-hantu cina, jepun, melayu kat kubur sana. pi pi. sebokk je. lagipun, kitorang tak kesah even tak seram pun, sebab ada je budak yang menjerit ketakutan. aku tahu, korang jeles sebab tak jadi hantu kan? sebab takde kenangan yang hebat kan? that's why kata tak seram. bukan berlagak. tapi korang tu ha yang berlagak nak kata tak seram konon. bukannya korang yang buat. heh. Aku RINDU masa kita buat kerja menukul, buat video oppa gangnam style, buat raptai, gelak sama-sama, ketawa sama-sama, nangis sama-sama, bersihkan sama-sama, angkat meja sama-sama, menyapu sama-sama, takutkan budak-budak, beli ais kepal, lepak kat sekolah sampai petang, pakai tag :'( ughhhhhhhhhhhh. I miss that priceless moment! I want to rewind that time! I feel like crying right now :'( 2012 is the best!! tapi, itu tahun perpisahan, lepasni  tak kena marah dengan sir dah, tak tangkap gambar dah, tak pakai topeng chuckky dah. lepasni kita berjumpa untuk berpisah :'( erm, danish, belajar elok-elok eh? dapatkan 5a! and masuk asrama ye! hoho. sir, kalau saya ada buat salah *memang ada pun xp* sorry ye. saya takde niat pun. *kekadang ada xp* haha perkara biasa le tuuu. hm pape jelaah. tinggal dua minggu je. then kita akan berpisaaaaaaaaaaaaaaah! hmm, taknak! serious taknak! ugh. life goes on, memory stays. so, apa-apa pun, kenangan tu still akan bersama kita, and saya takkan lupakan muka-muka comel, muka-muka lawa korang! gambar? hm kalau-kalaulh tetiba camera tu hilang -.- omg saya akan menyesal seumur hidup. so, mintak-mintaklah tak hilang :'( takpe takpe, isnin nanti saya bawak camera, sir upload gambar kat laptop sir ye... Hehehehe :3