Rumah Puaka :* Badge 2012 punyaaa.


My ten besties jadi Hantuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Tengok ah korang. I'm sure terkencing-kencing kat dalam seluar tu nanti. Lists of Hantuuuuuuuuuuuuuuu :-
#Diana
#Qillah
#Umi
#Syam
#Nas
#Farizah
#Natasha
#Iman
#Adlin
#Aleesya

Tapi, ada 'batu api' di sebalik semua niii! Okay camni, actuallly cikgu Saiful, suruh aku cari orang nak jadi hantu. But then tetibaaa, si BA tu buat hal. Aku semestinyalah akan cari my geng. Orang yang rapat dengan aku je kan? Kan? Yang kau perasan aku ni rapat dengan kau tuh kenapa? Pastu nak pergi hasut orang suruh berperang pulaaaak. Pastu si BA tuh dia pergi hasut geng DB. Kau faham tak? Cikgu Saiful suruh aku cari kawan lah bodoh. Arahan tu untuk aku kan? Jadi, suka hati aku lah nak pilih siapa kan? Suka hati aku lah kan? Yang kau menyebok sangat ni pahal. Dah lah BA pastu nak jadi setan pulak ye nak menghasut orang? Menyakitkan hat je kerja. Bahlul betullah. Pastu yang DB tu pulaaaaak, pergi buat cerita, diaorang cakap, actually cikgu Saiful dah janji ngan dorang supaya jadi hantu. Faham tak? CIKGU SAIFUL SURUH AKU CARI ORANG LAH BODOH. Jadi, apa kena mengena perjanjian tuh? Apa?! Ce cakap skit, apa?! Huh? Apa? Cikgu pun bengang dengan korang tahu? Nak ckap aku reka cerita? Takpe, aku ada bukti. You can read my conversation. You can! Korang dah ada dikir, dah lah, dah. Ada aku marah ke korang tak ajak aku masuk dikir? Ada aku buat cerita yang sebenarnya cikgu Hafiz dah janji dengan aku untuk masukkan aku dalam dikir? Ada aku cari gaduh ngan korang? Ada aku cari pasal ngan korang? Ada aku sakit hati sebab korang tak masukkan aku dalam dikir? ADA KE BAHLUL? Kalau ada, tolong jangan nak mereka cerita sekali lagi okay. Tolooooooooooooooooong lah. Korang ni buat cikgu tension tahu? But anyway, I am so lega sebab cikgu halau korang dari lab haritu. Aku suka ayat cikgu 'Kalau yang tak terlibat, KELUAR!' Kau faham tak? Aku suka gilaaaaaaaaa! Masa tuh. Rugi qillah tak datang, tak ada. Kalau boleh, aku nak ulang balik kejadian tu, nak rewind masa banyak-banyak kali. Aku takkan pernah bosan sampai aku akan ingat speech cikgu. Pastu korang tergedik-gedik nak suruh cikgu Saiful latih korang kan? TAK INGAT KE APA CIKGU CAKAP? Biar aku ingatkan, 'Mood saya dah hilang' HAAAA, itulah ayat cikgu. Faham? Okay. Aku dah takde pape dah type pasal korang. Actually ada, tapi malas nak tulis.

One more thing, cikgu suruh ayam jadi Hantuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. But dia malu-malu tah tak tahu sebab apa -.- Untung ah Iman , syazwan masuk. Tapi last minit baru dia setuju, tapi cikgu tak kasi pulak, sebab cikgu dah ajak orang lain :'( Sedihhhhhhhhhhhhh betuuul lah --' xD Hm tu jelah. Tapi en, yang cikgu pilih tuh 'Danish Mirza' Errrrrrrrrrrrr, tu aku tak suka. Hm, okay ah byeeeeeeeeee :*

Don't make me hate you,
Diana :)